onsdag 3 mars 2010

Bloggtorka number one :S

Usch vad är det som har hänt!? Nästan helt dött på bloggen. Jag måste skärpa mig! Får ta dag för dag nu då.
Förra veckan var bara skola, träna och plugg. Men kan berätta om helgen ;)
Fredag åt jag en liten middag och hade jätte trevligt. Underbart god mat. Efter det gick jag till gumman och vi drog hem till mig. Vi gjorde oss iordning och sen mötte vi Izah. Vi drog hem till J och satt där och babblade innan krogen. Nu kommer det pinsamma! Själv var man på boheme då. Värre än jag trodde xD Trevligt folk, men äckligt litet och trångt. Jag fick panik och gick ut. Wikis och jag stannade på 21an för mat. Runt ett gick han och jag hem till J igen och pratade till klockan var sju på morgonen. Sen gick jag hem och sov.
Lördagen blev bada tunna. Vi små drack och pratade, sen hoppade vi tunnan och hade det gött. Trevlig kväll, men skönt att komma hem.
Denna veckan
Måndagen: Var högskoledag i skolan, men pallade inte länge. Efter skolan drog jag en sväng till plutten Wik och lekte lite med pojkarna där.
Tisdagen: Försov jag mig och missade första lektionen, suck. Vid 11 tiden drog jag till skolan hade svenska och företagsekonomi. Det hemskt långtråkigt! Det roliga var att jag fick min studentmössa. Fan vad hett asså.
Jag gick hem och åt efter det och sen blev gymmet med sötnosen. Tränade ganska länge, sen hem och sova.
Onsdagen: Idag då. Skolan igen då. Efter det blev det en sväng till plutten och såg på film. Vid sju drog jag hem och hämtade packet från Nelly.se. Sen började jag gå hemåt till sötnosen. Nu ska jag plugga och var duktig.























KLÄDERNA FRÅN NELLY.SE



Klänning 199kr













Jeans 349kr










Klänning 249 kr

Inga kommentarer: