tisdag 22 september 2009

Midsommar 09

Midsommaren 2009 var nog en av min bästa midsommar. Jon & jag åkte ut till Säby. Lina & jag fixade maten. Allt utan köttet, för det gjorde killarna. Maten var underbart god och jag åt som en häst. Efter vi dukat av och fixat började festandet. Shotar och groggar bland annat. Alla blev fulla som as. haha! Harry drog fram en ostämd gitarr, och det lät för jävligt. Den spelades nästan hela kvällen med, suck.

Senare på kvällen fick killarna för sig att vi skulle spela kubb, men Lina och jag gömde kungen. Hehe! Så killarna ville springa på höballarna. Gissa vem som ramlade i brännässlorna, Jon såklart. Han åkte in i duschen halft på klädd. Runt 1 kom Jons föräldrar och hämtade oss. Resten stannade för ingen var nykter och kunde köra. FYLLON! Tack för en underbar kväll!<3 Jag kommer nog aldrig glömma den kvällen. Tack igen!

Inga kommentarer: