onsdag 18 november 2009

JÄVLA SPRUTA!!!

Hejsan! Var i parkhallen igår och tog vaccinet. Kön var jätte lång och jag glad över att vi kom tidigt. Man fyllde i en blankett, som man lämnde in vid sprutstationen. Jag var nervös, men gick jätte snabbt och smärtfritt. Dem var lite konstig för vi fick inga plåster. Jag fick gå och be om ett till och med. Hela dagen var lugn, men sen på kvällen började armen göra ont och det blev värre och värre. Innan jag somnade tog jag två värktabletter och kunde somna. Vaknade på morgonen och mådde okej. Jag gick in i duschen och tvättade håret, men efter stund mådde jag illa och fick yrsel. Jag gick tillbaka till sängen låg kvar en stund, men blev inte bättre. Så liggat hemma hela dagen för den där jävla sprutan och mår skit. Jag blir inte bättre heller! Frågan är om de gav mig svininflensan istället. Suck nu ska jag krya på mig.. pusspuss<3

Inga kommentarer: