fredag 20 augusti 2010

Hej bloggen

Det som har hänt på senaste tiden är att jag fick en jobbinterjuv i Linköping och den gick bra. Ska på utbildning nu på Måndag kl: 10.00. Så nu kanske man får något att göra på dagarna. Jag var även på möte i skolan om mina betyg, så snart pluggar man igen. Jag har börjat bleka tänderna med, och blev sjukt mycket bättre än jag trodde. Mina tänder gick att rädda, haha. Så nu ler jag mot alla jag ser. Jag har nästa lika vita tänder som tjejerna i tandkräms reklamerna. Där överdrev jag kanske lite, men vita är de. Börjat käka vitaminer med eftersom jag har brist på allt. Jag vet ingen nyhet. Beställde en vettig vinterjacka igår med. Min vinterjackor har alltid fått mig att frysa men nu jävlar! Längtar efter den. Jag vet att det är tidigt, men kan väl ha på mig den ändå. Den kommer nog på måndag. Idag blir det en ensam hemma kväll för att man är pank :'( Jag hade planer på utekväll i Linköping annars, men inte för de fattiga. Så en bra film med popcorn och mjukiskläder och jag ska vara totalt osexig och bara vara mig. No makeup eller snygga kläder. Det kanske borde tas kort på, hmm... Nu ska jag dricka mjölk och äta vitaminer. Puss

XoXo

Inga kommentarer: