fredag 21 november 2008

Lussebullar<3


I helgen blir det till att baka lussebullar. Någon som vill vara med och kladda med mig, haha. Jag älskar att baka, och längtar enormt mycket till JULEN! Nu har äntligen snön kommit tillbaka igen. Så nu ska man ut och leka i snö med. I år kanske jag hinner att lära mig åka snowboard med =) Jippie! Det jobbiga är att börja hitta julklappar till alla, plus att jag är pank! NO MONEY! Men får la se hur det går, jultomten kanske ger mig lite som en tidig julklapp, hehehe.

Lucia är snart med, vem röstar ni på? Roligaste med i år är att visa som har ställt upp kan inte riktigt ta de höga tonerna. De kanske får träning, men vill säga lycka till. Jag har faktiskt inte en anning om vem som kommer bli lucia. Vi får vänta och se.

God Jul och lite tidigt men men.

Inga kommentarer: