torsdag 12 mars 2009

Oj!

Jag har verkligen varit seg på att skriva. Just nu är jag så trött på snön, och vill ha sommar! Sista dagarna har jag kollat på balklänningar. Jag vet att det är tidigt, men kunde inte låta bli. Nu har jag hittat än. Den är så underbar, men tyvärr väldigt dyr, ca 4 600kr. Men ska man vara fin får man betala ett högt pris. Så nu är allt klart, bara en sista sak... killen. Haha. Det viktigaste av allt. Vi får se om någon frågar, eller hur det blir. Det är ju ett bra tag kvar.

Fattar inte att man snart har gått ut 2:an. Sista året kommer vara underbart. Vi ska bara ha kul.

På tal om det är man snart 18 år, suck. Visst att man längtar, men hatar att övningsköra. Fast att jag bara kört en gång, hihi. Tror inte det är min grej. HATA OCH HATA! Jag och min cykel föralltid<3Jag dissar övningskörning!

Idag är man sjuk med, suck. Magen igen. Det stress jag vet det, en del av det tror jag är på grund av övningkörningen. Det är väldigt stressande och jag blir orolig. Inget som min mage klarar av särkilt bra. SUCK! Vill bara komma ifrån allt som påverkar mig dåligt. Tror inte mitt inre är så stark. Jaja får se vad som händer, om jag överlever lr inte.




Inga kommentarer: