onsdag 18 mars 2009

Vilken underbar dag det är<3


Idag har våren kommmit, och min underbara pojkvän fyller 18 år. Grattis, och massor med pussar till honom.

När man vaknade på morgonen idag, blev jag glad. Solen sken, och det var helt underbart. Jag skulle gå och möta Jon vid bussen. En liten överraskning. Jag bakade kladdkaksmuffins dagen innan, som jag skulle ge till honom. Han blev jätte glad, men tyvärr var han tvungen att åka. Dagen var ganska kort, hade bara två lektioner. Konstruktion och svenska, de duger. Jag tog bussen hem & städade mitt rum lite. Väntade på att bli hämtad. Vi skulle fira Jon. Han fick massa pengar m.m. Så nu har man en pojkvän som är 18 år då. Själv måste jag vänta 4,5 månad innan man fyller. Han hinner festa ett bra tag innan det händer. Jaja, Grattis igen älskling<3

Vi hörs! <3

Inga kommentarer: