söndag 20 december 2009

Julmiddag på statt!

Kvällen började hos A. Jag gjorde mig iordning när killarna började dyka upp. Smuttade på en cider och pratade med folket. Det var trevligt och kul. Levande ljus och brasa med en skål skumtomtar, så ska det vara. Strax innan 8 körde vi ner till stan, och stannade på ica och köpte lite grejer. Sen över till statt. Där blev man bara förbannad! Vi fick stå i en halv timme i snö och 20 minus. JÄVLA NICE! Dålig planering svar JA! Sen när vi äntligen kom in då har nästan alla redan ätit. Varför i helvete servera maten innan alla är inne. Dålig planering igen, svar JA! Jag vet att det är svårt att planera med 3oo personer, men snälla bättre kan ni. Ni kunde släppt in 10 personer i taget eller haft två insläpps dörrar. Stängt till matsalen, och haft en välkommstdrink på övervåningen i entrén. Sen haft skyltar på borden med klassernas namn, och när alla är inne börjat servera maten. Gud, det inte så svårt. Sen vill jag be om ursäkt för alla som skrek och levde fan. Snälla, vi är inte små barn behöver inte dansa på bord och välta granar. För mig var kvällen ett jävla kaos och misslyckad, men hoppas fanns andra som hade kul =)

Sen vill jag hälsa statt att ni som jobbar där behöver inte vara så jävla otrevliga, och vem fan tar betalt för VATTEN!!!! En sak är säkert går hellre till Strandbaren där de trevliga och bjuder på vatten och chips och nötter! DISS PÅ STATT! Dyra satan!

Tack för mig <3

Inga kommentarer: