söndag 20 december 2009

Resten av helgen...

Fredagen sov man till härliga tolv, haha. Sen hoppade jag in i duschen och fixade iordningen mig. Nu såg man ut som människa igen och åkte till Jönköping med mamma. Julklappsshopping! Vi var framme runt 4 och sprang runt på A6. Mamma skulle hitta en examen klänning och jag blev galen! Hitta klänningar till sig själv är lätt, men mamma sin NEJ! Allt är fel då och inget ser bra ut. Jag la mig ner på golvet till slut och vill dö, haha. Hungrig var jag med. Vid 8 gick vi och åt, men tog 20 minuter och få maten med. Jag åt pizza och sallad. MUMS! När vi åt ringde Agnes och ville träffas. Det var bara åka hem åt och mamma släppte av mig vid Agnes. Vi drack lite gott och pratade skit, hehe. Det var skönt och trevligt att bara vara umgås, efter stress dagen. Tack gumman för en trevlig kväll. Jag fick skjus upp till Harry sen för träffa pojkarna. De lirade data och jag glodde på tvn. Kvällen slutade i dubbelsängen med pojkarna :D Myspys, haha. Lång dag, men kul.

Puss och kram<3

Inga kommentarer: