söndag 7 december 2008

Förlovning?


Jag tänkte mycket på att förlova mig den senaste tiden. Vet faktiskt inte riktigt varför. När ska man förlova sig? Finns det någon säkild ålder då man borde förlova sig? Den dagen någon friar till mig är nog väldigt långt borta. Jag saknar tiden när man var liten hade inga problem och allt man gjorde vara hålla handen , haha. Det var tider det. Jag vet några här stan som har förlovat sig efter bara ca månader tillsammans, kanske korkat gjort men man måste la chansa någon gång i livet. Så lycka till med kärlek. Det är ett ända stort spel. Kolla in Ur & Penn finns jätte billiga förlovningsringar. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem tänkte du förlova dig med isånnafall? Killen som behandlar dig som om du inte fanns och som samtidigt är otrogen mot dig? Låter som en bra ide!

Tess sa...

Han behandlar mig inte alls dåligt. Visst att allt inte är perfekt men ingen är det. Han är verkligen inte otrogen :O varför hela världen tror du det?