fredag 19 december 2008

I'm sorry

Hejsan svejsan. Nu har jullovet börjat äntligen! Dagen började i skolan med lite julsånger. Jag pallade mig hemåt och julstädade och fixade lite julklappar. Allt var super duper tills ja du vet. Varför ringa för när du fattar att det är JUL, och tror du att jag är gjord av pengar. Det med att låna pengar kan du ju drömma om. Jag fattar att du är sur men du har har gjort precis samma sak, fast med fler grejer. Min kofta som var vitt blev gul, tack. Plattången är brun och förstörd. Ja du fick den för efter ETT år av tjattande så gav jag upp och sa att du fick den. Jag bad aldrig om pengar ALDRIG! För du var en vän och jag kunde släppa det. Jag tyckte att ingen ide att bråka över den saken, och inte de andra grejerna heller. Men sen när samma sak händer dig då startar du krig. Jag mådde skit för att locktången gick sönder, men jag vill ge dig det jag kunde ge just då. Eftersom så nära jul har jag inte mycket pengar och du sa okej.


Men jag borde vetat att du inte skulle nöja dig med det. Då kom lögnerna 599kr jag tror inte det. Använd 3 gånger just det och mitt namn är kalle anka. Varför ljuga? Säg sanningen varför du hade så bråttom. Hata mig, skrik åt mig men jag kan inget göra. Säger du att jag har dålig stil, är du inte själv långt ifrån. Jag sa aldrig något. Du var min vän liksom. Jag har iallafall tröttnat, och du får vad du vill ha när jag kan. Allt jag har kvar att säga är God jul.

P.S Du vet vem du är.

Inga kommentarer: