fredag 19 december 2008

You can but the blame on me!


Jag är så fruktansvärt trött allt ditt tjafs. Du skyller allt på mig, och säger att jag har dålig still. Men ta en titt speglen gumman, och du kanske ser att jag är inte bara boven. Du pekar fingret mot mig men igentligen är det du som startade. Jag är inget offer och inte du heller. Efter alla år som bästa vänner vände du ryggen åt mig och gick. Nu känns det som du söker efter saker hata mig för. Du var inte så här förut.

Vad fick dig att bli denna personen som inte förlåter och förstår. Men du har klart visat att du vill inte ha mig i ditt liv. Jag fattar inte varför vi skriker till varann över små saker!? Betyder inte den vänskap vi hade mer än det? Jag vet att jag har gjort fel, men ska du vara säker på att jag aldrig ljög. Något du borde tänka på. Jag hatar dig inte, men jag hatar det du gör. Hoppas att en dag kan allt förändras och vi bli vänner igen. Vill bara dig väl fast du inte tror det.

2 kommentarer:

Jhonatan E. Primón sa...

Hi!. I cant understand that lenguage, it's funny haha, but I can say that your picture's nice!, haha..
Don't worry, Im always looking for people around the wordl, to speak.. if you know english, ando you want..
add me jhona.primon@hotmail.com

Take care!

Tess sa...

Yeah i don't write in english. Yes i know english =)