torsdag 28 januari 2010

Dagens händelser

Idag är det sista dagen i skolan före helgen. Studiedag imorgon och gillas mycket. Just nu har jag håltimme, och sitter och smuttar på en Loka. Dagen är rätt lugn och önskar att snöstormen kunde lägga sig. Använder sockar varje dag. Mysigt och skönt. Jag sitter även och längtar efter mina kläder som jag beställt. Drömmer, haha. Nej, men skolan börjar igen vid 11.40 och då har jag en äcklig och seg lektion. Jag har bild efter det, tur. Man kan bara sitta och kladda lite. Sen är sista lektionen multimedia och har ingen lust att spela in en video idag. Jag har inget tvhumör idag, haha. När skolan är slut ska följa med Ida hem för att prova balklänning. Me like! Håller tummarna att den är skit snygg och passar. Kommer en uppdatering om den senare. Ha en fortsatt trevlig dag så ska jag slappa vidare.

PUSS! <3

Inga kommentarer: