söndag 17 januari 2010

Party all night long!

Helgen är här och vilken lördag. Jag var taggad på fest i lördags, och jag hoppade in i duschen. Jag gjorde allt rakade benen, tvättade håret och jag skrubbade hela mig med. Min kropp var len som en bebisrumpa, haha. Lockade håret och gjorde en nice makeup. Det är tråkigt att jag inte har några bilder. Måste inför skaffa mig en ny kamra. Jaja, gumsan kom hit och vi smuttade cider och vin. När vi var i ordning gjorda blev vi pangbrudar, haha. Runt 9 drog vi på en förfest eller vad man ska kalla det. Jag drack lite tequilla, och det var ingen höjdare. När vi började bli riktigt taggade började vi röra oss mot krogen. Strandbaren först och köpte en babyboom, MUMS! Det var inget drag alls där. Så vi drog till Babar istället och där var det röj! Jag hade en underbar kväll och hoppas på fler sånna kvällar. Sen en liten efterlysning ;) Killen som pratade med mig på dansgolvet skulle gärna prata med dig igen. Haha, för jag kom inte ihåg vad jag sa. Niklas från Nässjö är allt info jag har. Hör gärna av dig. Haha!

Tack för mig ;) Puss

Vad tycks om min paint bild på Niklas :D :D:D:D:D Haha
Jag är inte så bra på det:D

Inga kommentarer: