måndag 4 januari 2010

Nyår!!!

Gott Nytt År På Er! Min nyårsafton började med dusch och sminkning. Efter det började vi att laga maten. Jag gjorde salladen, som blev mycket lyckad. Jag borde kanske gå hotell & resturang istället, haha. Middagen bestod av förätten: en sallad, varmrätten/huvudrätten: hasselbackspotatis, kött med grönpepparsås och sist efterrätten: citronfromage. Det var underbart gott. När jag äit mig mätt och glad, så skjusade mamma ut mig till festen/lanet. Det låg mitt ute i skogen. Mysigt är väl det rätta ordet. Där var festen redan i full fart. De drack och lyssande på musik. Jag fick en cider, som jag njöt av. Det blev snabbt körsång och livat. När klockan började närma sig tolv gick vi ut på gräsmattan och killarna sköt raketer. Det blev pussar och kramar överallt. När alla ville hälsa gott nytt år. Så när det var klart gick vi tillbaka. Jag var rätt trött, men de fullaste höll igång. Vi försökte hålla dem på undervånningen, men lyckades inte. När klockan var runt tre hade det lugnat ner sig. Vi somnade nästan allihop.

Hoppas ni hade ett livat och roligt nyår! Puss<3 och vi ses nästa år.


GÄNGET xD

Inga kommentarer: