måndag 25 januari 2010

My day

En härlig måndag. Skolan börjar på nytt och helgen har satt sitt spår. Dagen började med huvudvärk och blåslagen kropp. Okej, lite överdrivet men har ont. Men fick bita ihop och dra fötterna till Bredstorp för att åka skridskor. Inget jag gillar att göra på skoltid. Efter det fick vi skjus till skolan och hade en kort lektion i verkstaden. Sen började håltimmen och tillbringade tiden i caféterian. Drog upp till stan en sväng och köpte två tröjer, eftersom mina gamla är sönder. De kostade tillsammans 90 kr, jätte billigt. (Bilder på mina inköp kommer senare) Tillbaka till skolan för den sista lektionen. Vi ställde fram klockan för att lektionen var jätte tråkig och seg. Jag följde med Amanda och Ida till Moa för att kolla på tyg och klänningar till balen. Efter det gick vi till Shalom och åt pizza. Stället har blivit riktigt snyggt och mysigt efter renoveringen. Vi tog sällskap hemåt och sen blev det mys i sängen framör datorn.

Godnatt min sötnosar :D Höres!

Inga kommentarer: