fredag 15 januari 2010

Love this moment<3

Då har man haft lite bloggtorka, men nu är jag tillbaka. Skolan har börjat och trött redan. Jag sitter mest i cafeterian och glor. Nu har jag även tagit en pause hemifrån och bor hos X. Haha. Jag spelar Wii hela dagarna och pluggar lite. Jag får till och med träningsvärk av Wiiet. Idag har jag bara haft två lektioner och de var BORING! Men nu sitter jag vid datorn och har ansökt om ett nytt bankkort. Jag behöver ett som man kan betala med på internet, och jag vill ha det nu! Så jag kan beställa min kläder. Snyft! Fast den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. LÄNGTAR! Nu ska jag skriva en uppsats och vara duktig. Sen får vi se vad som väntar ikväll. Imorgon kanske det blir krogen, men får se. Ni får gärna höra av er om ni vill ses =) Puss på er!

OCH GOD HELG!

Inga kommentarer: