fredag 23 januari 2009

Då var det helg igen.

Jag har blivit lite seg på att blogga på sista tiden. Jag inte så mycket att skriva om. Men iallafall så är det helg, ÄNTLIGEN! Skolan har varit super duper seg, på senaste tiden. Idag har jag prov i samhälle. Boring! Den roligaste lektionen var nog småföretagande. Berättar mer snart.
I kväll är det Lets dance igen. Tråkigt att Mojje inte är med mer. Han är så gullig. Fast jag håller endå tummarna för Blondinbella. Ser hur hon fixar det denna vecka. Hehe, om de kommer klaga på hennes ben den här gången med. Jag tycker hon är grym, genom att bara klara allt i den där dansen. Herregud, jag skulle aldrig kunna göra det hon gör. Iallafall inte med min taktkänsla. Haha. Så ni vet var ni hittar mig ikväll. Slappande framför tvn och flöttar. ;) Puss på er


En sak Blondinbella som jag hatar dig för, är ditt perfekta hår. Hur fan gör du!? // avundsjuk flicka

Inga kommentarer: