lördag 17 januari 2009

Väldens bästa pojkvän<3


Idag vill jag hissa min pojkvän, kanske låter löjligt. Men man ska uppskatta det man har, för man vet aldrig när man förlorar någon. Så mitt val är denna veckan min pojkvän.

Hans namn är Jon och håller på att utbilda sig till lastbilschafför. Något som jag tycker manligt och små gulligt. Han har brunt hår och blå/gröna ögon (tycker jag). Det var den så kallade tråkiga informationen.

De romatiska sakerna han gjort för mig är köpt en ros, bjudit på middag, tagit kort på oss, och gjort en tavla av bilderna. Det kanske inte är överdrivet mycket, men det var speciellt för mig. Kan ju inte räkna upp alla små saker heller.

Det bästa med ha en pojkvän som min, är att få bara hålla om någon när man vill. Att ha någon som lyssnar och bara finns där för en. En person som älskar dig i alla stunder. När du pratar och tjafsar bara tar dig i famnen och pussar dig. Alla dessa speiella stunder.

Jag älskar min pojkvän överallt annat på jorden. Kommer aldrig lämna honom, så killar tyvärr den flicka är upptagen föralltid. Hahaha, hoppas jag på iallafall. Tack älskling för att du finns, och du är mitt allt. Din Stephanie föralltid<3

Inga kommentarer: