måndag 26 januari 2009

What!?

Vaknade i morse av radion. Gick runt som en zombie, hehe. Helgen började inte bra, missade Lets dance! Pricken över i var när jag fick veta att Blondinbella åkte ut. Jag skulle tittat och ringt! Jävlar. Hur fan kan man skicka ut henne! Kitt dansar ju som en fågelskräma, och hon verkar inte ta det på allvar. Jag gillar Kitt annars, men det är inte hennes grej. Sen Karl-Jan som dansar med händerna. Jag tycker det var helt fel person som åkte ut. Blondinbella kämpar och visar att hon vill vinna. Dissar tv4 för detta. Får heja på Magdalena istället nu.

Jag har någon mer jag vill dissa och det är Gert Fylking! Han har gott övergränsen nu alltså. Han sitter och klagar på att alla andra är tjocka och ha ful hy m.m. Ta en titt i speglen! Du långt ifrån perfekt. Jag tycker inte du ska säga sånt. Håll din kommentarer till dig själv. Du var rolig i början, men jag tycker att de ska sparka dig. Men troligen tjänar de för mycket pengar på dig, för att du skulle få sparken. Men skärp dig.
Sen var det fel att säga att Blondinbella har ful hy. Hon världens sötast tjej! Det är la knappt någon som har felfri hy. Jag skulle vilja se dig när du var i hennes ålder. Hur perfekt va du då!?
Släppt ut lite ilska nu =D Tack. Återkommer ;)

Inga kommentarer: