fredag 30 januari 2009

Helg & en vecka kvar till lov!<3

Tjabba, Tjena, Hallå! Idag är det underbar fredag. Tyvärr har jag skola kvar. Börjar bli grymt trött på alla mina håltimmar. Schemat är ett stort skämt. Om min skola är så bra kan de la fixa ett bra schema. Det är la för fan ingen som ska 2 timmar hål!? Jaja, färdig surad över det. Nu är det bara en vecka kvar på lovet. Love it! Nästa helg ska jag till Linköping. Får låna en lägenhet där, så ska ditt med lite kompisar. Eller vad man ska säga, haha. Ska bli grymt skoj iallafall. Kanske passar på att shoppa lite, nu när studiebidraget kommer. Det är inte skoj att vara pank. Vad ska ni hitta på för skoj då?

Ikväll
händer la inte mycket. Får se om min älskling villl hitta något eller inte. Puss<3

Old times<3 I miss this<3

Inga kommentarer: