lördag 17 januari 2009

HELG!

Hej igen små vänner. Nu är det helgen och slappar bara. Kollade på let's dance i fredags och röstade på BlondinBella. Hon har faktiskt förbättrat sig. Förra veckan var hon verkligen bambi på hal is, men hon kommer lätt vinn skiten tillslut. Kör på! På tal om det åt jag inte lite godis, efter denna helgen ska jag dra igång tråningen på riktigt. Fy fan vad tjock man känner sig och ofräsch.
Checkade även in boogeyman 3 igår. Den var la sådär. Det var ganska många dåliga scener, men just en var när en tjej blir indragen i en tvättmaskin. Juste som man går inte i en tvättmaskin. Men den får endå rätt hög poäng av mig.

Ikväll ska jag nog kolla in den nya serien Samantha. Den verkar sjukt bra och jag tror det kommer bli en till serie att längta efter. Ni får veta mer om serien när jag sett den, eller så kollar ni inte den själva.


Det var den helgen typ. Juste i veckan var polisen i skolan och letade knark och sånt. De hittade inget så klart. Vem fan är så jävla dum som har med sig knark i skolan. Omg, vet inte vad visa personer tänker med. Tydligen är det så att polisen letar igenom stan etfer droger och skit. En bra ide för det finns mycket av det. Ta fast idioterna!


Tack för mig och vi hörs. Puss på er och ha en bra helg.<3

Inga kommentarer: