tisdag 2 februari 2010

God kväll folket

Nu är det myspys kväll. Jag ligger i sängen och glor. Men jag har faktiskt betalat räkningar och skickat efter ett par vinterskor. Mina fötter klarade sig inte så bra i gympaskor längre. Så nu ska de få ett par nya vänner att leva i. Hoppas de kommer denna veckan. Jag blir även galen på att mina kläder aldrig kommer! De är iallafall i Sverige nu. En positiv sak! Jag är allmänt uttråkad och sur idag, men blir nog bättre snart. Hämtade ut ett paket igår, som innehöll mitt mobilskal. Det var skit dåligt så ska skicka tillbaka det imorgon tror jag. Jag satt och packade in det nyss. Jag är jätte sugen på Loka med. Bajs dag, haha. Nej nu ska jag glo på Ghost Whisperer och drömma om Loka. God night my lovers! haha







En grå dag idag asså :/








Skit skal!

2 kommentarer:

emmy sa...

Måste bara säga tack som fan för tipset, verkligen.. Där ska jag börja shoppa. THANKS A LOT!

Tess sa...

Varse =)