onsdag 17 februari 2010

Nemen

Det har varit en liten blogg torka, och det beror på att datorn krånglade och jag var tvungen att installera om den. Men nu lever den igen. Så nu ska jag gå igenom veckan med er.
Måndagen låg jag och slöade och kollade på Cougar Town hela dagen typ. Så nu har man sett avsnitt på den serien med. Ingen spännade dag precis.
Tisdagen var dagen då datorn dog och jag spenderade hela dagen på att fixa den. Hjärtlungräddning funkade visst inte, hehe. Det blev rensa allt och börja om från början.
Onsdagen idag asså. Dagen har varit rätt slö idag med. Frukost och tillbaka till sängen och fixat och installerat saker. Sen senare på kvällen tränade jag och svettades. Duschade länge och njöt. Påvägen hem ramlade bakåt och slog i bakhuvudet. Det är så typiskt mig, haha. Jag drog med mig lill pojken till Ica och köpte nötter och cola. Där var kvällen slut. Längtar till helgen nu =)

GODNATT =)


Inga kommentarer: