onsdag 3 februari 2010

Happy days

Idag har jag varit seg och nästan död hela dagen. Jag gick halv dag i skolan och på rasten gick jag till gymmet för att köpa gymkort. Men då säger de att jag inte kan det, snyft. Det var så att deras kort var slut, men det kom in nya imon. Så blir att gymma imorgon istället. Så lunkade till skolan och var lite nedstämd, men då fick jag ett sms att mina skor har kommit. Jag blev super glad och dansade nästan. Efter skolan fick jag skjus till Preem där jag hämtade skorna. Sen promenerade jag till min mamma för att spraya skorna så de håller bättre. Efter det var det bara att ge sig ut i snöstormen och knalla hemåt. Jag stannade på ica och köpte passionsfrukt, müsli, bröd, drickyogurt, nötter, ansiktsrengöring och vitaminer. När jag väl var inomhus hemma, blev sängen nästa steg. Ligger nu och ska kolla på Samantha Who och mysa. Detta var min dag och hoppas ni hade en bra dag med.

Puss & Kram








Min mjuka älskling!<3









Söta jag idag, med ett leende på läpparna =)

Inga kommentarer: