torsdag 4 februari 2010

A good day

OJOJ idag har det hänt mycket. Jag var knappt i skolan idag, hehe. Vi tar det från början! Jag vaknade och åt frukost, och när jag stog och borstade tänderna kom posten. Den trevliga postmannen lämnade i mitt paket. In på rummet och drog upp alla kläder och smink. Jag drog på mig en snygg ny outfit och sprang till skolan. Jag satte mig i caféterian och köpte Loka och en smörgås.

Dagens nya outfit på skoltoan xD












Myste och mumsade på gott i caféterian resten av dagen. Sen fick jag skjus hem för att hämta träningsskor och sen blev det gymmet. Jag köpte ett gymkort på ett helår och gymmade lite.

Gymkortet då ;)









Detta fanns i paketet!!













































































Så det var min dag och nu har ni sett vad jag fått. Dags för mig att hoppa in duschen. Pusspuss

Inga kommentarer: