måndag 8 februari 2010

Okej!

Förlåt för mitt korta och sura inlägg igår. På bakisdagar är jag inte trevlig och gullig, hehe. Men ska berätta om vad som hände på kvällen i lördags. Det sista jag skrev var att jag skulle äta middag, lite senare efter det åkte hem till mamma för att fixa tacos. Mamma hade bjudit hem lite vänner som vi skulle äta med. När jag ätit upp och varit social och trevlig, kom Joni och hämta mig. Vi åkte hem och sen fick vi en idé att åka till Linköping och festa. Jag ringde första gumman i Linköping och fixade sovplats där. Sen ett telefonsamtal till Agnes och vi var påväg till Linköping. Jag kan inte säga att byta om och sminka sig i en bil är det bästa. Haha! Men vi såg iallafall helt okej ut. Stannade på donken på vägen och handlade lite. MUMS! I Linköping hittade vi en perfekt parkering och så gick vi till krogen. Vi hann inte ens sätta oss förens drinkarna kom. Vi blev bjudna hela kvällen, och tyvärr lite för mycket för mig. Men skit kul kväll och somnade snabbt på kudden. Tack för alla som var med den kvällen! =)

Har inte fått bilderna än tyvärr :/




HAPPY<3

Inga kommentarer: