lördag 6 februari 2010

Lördag igen då

Måste bara säga att jag älskar helgen! Jag har varit lite seg på att skriva, men har inte haft lust, men nu pillar jag på tangentbordet igen. Igår var i skolan på morgonen, hade bara två lektioner. Jag satt i caféterian en sväng och var social. Efter det blev det gymmet och pumpa, haha. När jag var helt slut duschade jag och gick tillbaka till skolan för att möta Amanda. Vi tog sällskap till stan och jag hämtade ut pengar. Sen back to school och lämna pengar till Ida. Efter allt springade började jag gå hemåt, men då ringde lill pojken och frågade om vi skulle åka och äta. Jag var jätte hungrig så blev en kebabtallrik på Venedig. Där försvann all tränning xD haha. Sen blev det myspys resten av kvällen.

Idag har jag varit på gymmet bara en sväng. Underbart att träna! Sitter nu och väntar på att få mat i magen. Men får skriva mer senare. PussPuss

Ny duschad och fräsch! Hihi

Inga kommentarer: